Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 22.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Теоретичні засади впровадження інформаційної логістики в туризміГарафонова, О. І.
2013Умови і чинники якості управлінських рішеньСеменець, В. М.; Янковий, Р. В.
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, І. І.
2020Бізнес-аналітика як ефективний інструмент обробки данихПономаренко, Ігор Віталійович; Телеус, Альона Володимирівна
2018Головні завдання моніторингу соціально-економічної діяльності домогосподарствБуряк, І. В.
2019Створення автоматизованої мікропроцесорної системи віддаленого моніторингу та збору інформаціїГолубєв, Л. П.; Кулаков, В. С.
2019Переваги використання інтернет-маркетингу для розвитку малого бізнесуПтащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко, О. В.; Родіонов, С. О.; Кущ, Я. М.
2017Інформаційне забезпечення діяльності управління персоналомМатвійчук, А.; Щербак, В. Г.
2016Комерційна таємниця в цивілістичній доктриніГарарук, І. В.