Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
Електронний архів КНУТД
Перегляд зібрання за групою - Автори Ніфатова, О. М.
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 53 до 72 із 73
< назад
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2016
Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесу
Ніфатова, О. М.
2018
Управління брендом інноваційної продукції
Ковалишина, В. В.
;
Ніфатова, О. М.
2017
Управління підприємницькою діяльністю через вдосконалення організаційної структури
Ніфатова, О. М.
;
Ромащенко, М.
2017
Управління інноваційними процесами на підприємстві
Білоус, В. М.
;
Ніфатова, О. М.
2017
Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління
Ніфатова, О. М.
2019
Формування бренд-капіталу кластерного підприємництва на засадах економіки спільної участі
Ніфатова, О. М.
;
Онофрійчук, Я. І.
2017
Формування корпоративної культури як основи прийняття управлінських рішень
Ващенко, А. А.
;
Ніфатова, О. М.
2017
Формування портфеля управлінських інновацій
Котіна, Т.
;
Ніфатова, О. М.
2019
Формування системи дистрибуції алкогольної продукції
Ніфатова, О. М.
;
Носкова, Ю. О.
2017
Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації
Дудко, П. М.
;
Ніфатова, О. М.
2019
Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послуг
Ніфатова, О. М.
;
Литовка, Ю. С.
2020
Франчайзинг як засіб адаптації до нового освітнього середовища
Ніфатова, О. М.
;
Литовка, Ю. С.
2018
Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інновацій
Ніфатова, О. М.
;
Степаненко, М. В.
2018
Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємств
Ніфатова, О. М.
;
Литовка, Ю. С.
2018
Шляхи підвищення ефективності управління персоналом готельно-ресторанного бізнесу
Ніфатова, О. М.
;
Ковальова, К. Л.
2018
Інституційне забезпечення комплексної системної підтримки соціальної адаптації та реінтеграції учасників ООС (АТО) і ВПО
Ніфатова, О. М.
2018
Інституціональні засади функціонування інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління
Ніфатова, О. М.
;
Дудко, П. М.
2019
Інструментарій підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальності
Ніфатова, О. М.
;
Першко, О. В.
2019
Інтеграційні процеси як основа для колаборації освіти, науки, бізнесу та влади
Ніфатова, О. М.
;
Сінілкіна, А. В.
2020
Інтернаціональні вектори розвитку інтелектуальної власності в сучасних умовах
Ніфатова, О. М.
;
Щербак, В. Г.
;
Синявська, Я.