Просмотр собрания по группе - Тема marketing

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 22 по 41 из 86 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2012Виробництво технологічної оснастки як елемента галузевої інфраструктуриБабич, А. І.
2023Глобальний високотехнологічний ринок: діяльність транснаціональних корпорацій та цифровізаціяКарпик, Я. М.; Імнадзе, І. Н.
2023Гуцульські сувенірні ринки як атракція сфери обслуговуванняБорисова, Оксана Володимирівна; Давиденко, Олександр Олександрович
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
2023Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змінКарпик, Я. М.; Пурей, Є. Ю.
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.
2023Ефективність бізнесу в умовах цифровізації: маркетинговий аспектМосумова, Айнура Кярам кизи; Пурей, Є. Ю.
2020Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Литовченко, І. В.; Григорова, Ю. В.
2011Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємствПузирьова, П. В.
2014Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільстваРоманенко, О. О.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2019Концептуальні підходи до визначення сутності поняття "Маркетинговий механізм"Коноваленко, А. С.
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікаціяСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна
2022Маркетингові дослідження асортименту лікарських засобів на основі солей природного походженняСалій, О. О.; Баула, О. П.; Мелеш, К. Ю.; Кузьміна, Г. І.
2016Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспектСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна