Просмотр собрания по группе - Тема комунікації

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 10 по 29 из 35 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Комунікаційний аспект в прямих продажахМурована, Л. В.; Барвінченко, К. В.
28-ноя-2023Крос-культурні комунікації в туристичній діяльності: проблеми та шляхи вирішенняМоргулець, О. Б.; Нишенко, О. В.; Шевченко, О. О.
2023Крос-культурні особливості реалізації проєктів на підприємствах готельно-ресторанного бізнесуНишенко, О. В.
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
апр-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2014Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємстваКудлай, В. С.
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, І. І.
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2021Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2016Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категоріїТкаченко, М. А.
2015Особливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗПапенко, Л. М.; Хлістунова, Н. В.
2019Особливості маркетингової діяльності у туризміМельник, А. О.; Кононенко, С. С.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингуЛісун, Я. В.
2023Удосконалення маркетингової діяльності на підприємствіНевмержицька, С. М.; Головко, Валерія Ігорівна
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна