Перегляд зібрання за групою - Автори Дудко, П. М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 41  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Аналіз методичних підходів до оцінки ефективності діяльності підприємстваБармалюк, В. В.; Дудко, П. М.
2019Брендинг, як напрям інноваційного розвитку підприємстваДудко, П. М.; Григорець, Л.
2017Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствіДудко, П. М.; Матвійчук, А. О.
2021Вплив пандемії COVID-19 на розвиток стартапів в світіДудко, П. М.
2021Глобальна трансформація освітнього середовищаОнофрійчук, О. Я.; Дудко, П. М.
2019Динаміка інноваційного розвитку вітчизняних промислових підприємствДудко, П. М.; Непорожня, І. І.
2019Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинкуДудко, П. М.; Гаркуша, І. Р.
2016Консалтингове забезпечення економічної безпеки бізнесуКарпенко, І.; Дудко, П. М.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2021Методичні підходи та принципи стратегічного управління закладом вищої освітиДудко, П. М.
2016Механізм антикризового управління підриємствами сфери послугКасіч, І. О.; Дудко, П. М.
2019Міжнародний франчайзинг як інструмент розвитку діяльності підприємстваДудко, П. М.; Конопатська, І. В.
2019Напрями підвищення рівня інтегрованості брендів у процесі об’єднанняНіфатова, О. М.; Дудко, П. М.
2017Оцінка ефективності використання франчайзингу в УкраїніДудко, П. М.; Косюченко, І. О.
2017Переваги від впровадження системи HACCP на підприємствах харчової промисловості УкраїниДудко, П. М.
2017Переваги та загрози від застосування методу QFD (структурування функції якості) на підприємствіДудко, П. М.
2017Планування технічного рівня виробництва на підприємствіДудко, П. М.; Воронуха, Н. О.
2021Планування інноваційного розвитку закладів вищої освіти в УкраїніОлійник, О. В.; Дудко, П. М.
2016Процес пристосування маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств)Бєлік, Д. П.; Дудко, П. М.
2018Підвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівліДудко, П. М.; Кривонос, Є. О.