Перегляд зібрання за групою - Теми коммуникации

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 20
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014CRM-технології як інструмент управління ВНЗПапенко, Л. М.; Нишенко, О. В.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2019Аналіз ринку продуктового ритейлу в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2013Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринкуШехайтлі, К. М.; Коваль, О. М.
2019Екосистема інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, Валентин Владиславович
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2014Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємстваКудлай, В. С.
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2015Особливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗПапенко, Л. М.; Хлістунова, Н. В.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингуЛісун, Я. В.
гру-2021Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2019Інтернет-маркетинг: особливості використання та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович