Перегляд зібрання за групою - Теми маркетингові дослідження

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 36 із 36
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Digital-інструментарій сучасних маркетингових дослідженьШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2024Market research of the diesel fuel market of UkraineБебко, Світлана Вікторівна; Євсейцева, Олена Сергіївна; Матренок, Нікіта Романович
2024Market research of the diesel fuel market of UkraineIevseitseva, Olena; Bebko, Svitlana; Matrenok, Nikita
лис-2024Market Research of the Ukrainian Dairy Industry MarketShikovets, Kateryna; Kvita, Halyna; Smolsky, Maxim
жов-2024Market research of the Ukrainian sweets marketShikovets, Kateryna; Kvita, Halyna; Savochenko, Maria
2022Аналіз основних тенденцій розвитку ринку лікарських засобів під тиском у фармацевтичній та ветеринарній практиціСалій, О. О.; Попова, М. Е.; Тарасенко, Г. В.; Яровенко, В. С.
2020Використання різних видів технологій у міжнародному бізнесіОтенко, І. П.; Птащенко, О. В.; Самок, О.
2018Вплив факторів споживацького вибору на формування асортименту танцювального взуттяБабич, А. І.; Драна, І. О.
2016Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуттяБабич, А. І.; Майорова, З. С.
2018Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуттяБабич, А. І.; Мирошниченко, І. М.
2017Експертиза якості жіночого взуття вітчизняного виробництваБабич, А. І.; Корзун, О. С.
2023Застосування економетрічних моделей в маркетингових дослідженняхШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
гру-2023Керування даними маркетингових досліджень організацій у військовий періодКирилко, Н. М.
2014Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів УкраїниВолодько, І. Ю.
бер-2020Маркетингові дослідження асортименту контрастних лікарських засобів, репрезентованих на фармацевтичному ринку УкраїниПальчевська, Т. А.; Баула, О. П.; Салій, О. О.; Бессарабов, В. І.; Тарасенко, Г. В.; Куришко, Г. Г.
2023Маркетингові дослідження виведення нового товару на ринок сільськогосподарської продукціїВойтенко, О. А.; Жигалкевич, Ж. М.
2020Маркетингові дослідження ринку рентгеноконтрастних лікарських засобівПальчевська, Т. А.; Ражик, А. В.
кві-2017Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваЄвсейцева, О. С.; Зінорук, Л. В.
2019Методологічні основи дослідження міжнародного маркетингу високих технологійОтенко, І. П.; Птащенко, О. В.
кві-2017Організація маркетингових досліджень в банках УкраїниЄвсейцева, О. С.; Мороз, І. О.
2016Особливості дореалізаційної оцінки якості шкіряного взуттяБабич, А. І.
2019Особливості маркетингових досліджень інтегрованих структурГуліна, О. Д.; Ніфатова, О. М.
2017Особливості проведення опитування серед дітей та молодіЗимбалевська, Ю. В.; Дулепко, Я. О.
2018Особливості роздрібної торгівлі фешн-виробамиБондаренко, Світлана Михайлівна
2017Оцінка споживчих властивостей сумочних виробівБабич, А. І.; Миролюбова, О. В.
2017Ремонт взуття як бізнесБабич, А. І.; Мірошниченко, І. М.
2017Розробка адаптивної стратегії маркетингуГотра, В. В.; Філін, Ю. І.
2018Система маркетингових досліджень на підприємствіВасиленко, М. В.; Гончаренко, І. М.
2018Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2020Торговельне співробітництво України у сфері високих технологій: маркетинговий аспектПтащенко, О. В.; Ватолінська, К. В.; Бєкетов, О. В.
2020Удосконалення конструкції і технології виготовлення взуття військовослужбовцівБабич, А. І.; Акашев, О. В.
2020Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваДенисенко, М. П.; Панченко, В. А.; Шапоренко, О. І.; Федорак, В. І.
2025Управління маркетинговою діяльність підприємства на основі дослідження кон’юнктури ринкуШіковець, Катерина Олексіївна; Матренок, Нікіта Романович
2021Формування асортименту жіночих сумок з елементами трансформації на основі маркетингових дослідженьБабич, А. І.; Васильєва, Н. С.
2017Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловостіГотра, В. В.; Споришко, О.
2019Чинники прискорення інноваційних процесівЄфременкова, Надія Андріївна