Перегляд зібрання за групою - Теми поведінка споживачів

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 9 із 9
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Research of Ukrainian fashion industry goods consumersPashkevych, Kalina; Kryvonis, N. A.; Vyshnevska, Maryna; Rogotchenko, O. O.
2023Аналіз ефективності інноваційних бізнес-моделей в системі управління конкурентоспроможністю підприємстваКасумов, Т. А.
2025Використання інструментів нейромаркетингу в дослідженні поведінки споживачівШіковець, Катерина Олексіївна; Плотніков, Олександр Володимирович
2015Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладівЖарська, І. О.; Зіньковська, Д. В.
чер-2024Дизайн-проєкт інтерʼєру закладу торгівліАнтоненко, Ігор Володимирович; Савченко, Вікторія Олегівна
2019Дослідження принципів формування сучасного чоловічого гардеробуПашкевич, К. Л.; Лю, Цзянсінь; Костогриз, Ю. О.
2017Новітні методи дослідження поведінки споживачівМурована, Л. В.; Меркулова, Д. Д.
2018Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?Євсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
гру-2024Формування комунікативної маркетингової політики компанії із врахуванням поведінки споживачівКвіта, Галина Миколаївна; Литвиненко, Катерина Анатоліївна