Перегляд зібрання за групою - Теми Internet

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 28 із 28
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2017Internet in our LifeMalinkina, V. L.; Malynevskaya, K. I.
2015Language of internet advertisement (on the example of advertisements of higher education institutions)Majkowska, A.
2018Lead generation as a kind of Internet marketingEvseytseva, Olena; Shytko, Anastasiia; Potiekha, Denys
2022Methods and systems of artificial intelligenceShcherban, V. Yu.; Demkivskiy, Y. O.; Demkivska, T. I.; Shramchenko, B. L.; Rezanova, V. G.
2023SEO-оптимізація в системі моніторингу WEB-ресурсівАстістова, Т. І.
гру-2021Video advertisement as a tool for promotion of goods and services on the InternetBoldyreva, O.; Gudkova, N.
2016Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в УкраїніБихова, О. М.
2020Алгоритм впровадження систем аналітики та Інтернет-маркетингу для підприємстваНаумік-Гладка, К. Г.; Салюк, А. П.
2022Аналіз особливостей дизайну реклами комп’ютерних ігор для Інтернет-просторуКолісник, О. В.; Гула, Є. П.; Болдирева, Ольга
гру-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2015Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладівЖарська, І. О.; Зіньковська, Д. В.
2014Застосування інтернет-технологій у діяльності підприємств сфери послугПаливода, О. М.; Зобенько, Ю. В.
2019Интернет-технологии как объект философского исследованияБабина, Татьяна Геннадиевна
2016Использование javascript-сценариев при создании автоматизированных информационных систем управленияЗдоренко, В. Г.; Голубев, Л. П.
2020Методи захисту інформації від атак в мережі InternetЛюта, М. В.; Одокієнко, Світлана Миколаївна
24-гру-2021Моделювання попиту на ринку ІТ-технологійКвіта, Г. М.; Лавірко, Наталья Володимирівна
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2019Особливості просування компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровська, Вікторія Вадимівна
2014Особливості сучасного стану ринку електронної комерції в УкраїніКудирко, Н. В.; Федоряк, Р. М.
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
28-гру-2022Розробка системи відеонаглядуЗлотенко, Б. М.; Романчук, Сергій Юрійович
2022Роль віртуального простору у дизайні візуальної комунікаціїВиноградова, Марія
2025Тактичне планування та управління маркетингом ІТ-продуктівОрел, Анна Миколаївна; Снігур, Василь Михайлович; Кравченко, Сергій Юрійович
2022Тенденції розвитку цифрового маркетингуСолнцев, С. О.; Жигалкевич, Ж. М.; Залуцький, Р. О.
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
гру-2021Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович