Перегляд зібрання за групою - Теми consumer behavior

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
5-лип-2024E-commerce in Ukraine in conditions of military conflictBilotserkivskyi, Hlib; Gudkova, N.
2023Innovative business models as a driver of the development of the modern enterpriseKasumov, T. A.
2021Peculiarities of consumer perception of Ukrainian and foreign brandsVartanova, Olena; Korol, Inna
2019Research of Ukrainian fashion industry goods consumersPashkevych, Kalina; Kryvonis, N. A.; Vyshnevska, Maryna; Rogotchenko, O. O.
2023Аналіз ефективності інноваційних бізнес-моделей в системі управління конкурентоспроможністю підприємстваКасумов, Т. А.
2014Використання сумісного аналізу для дослідженя поведінки споживачів освітніх послугЖарська, І. О.; Неткова, В. М.
2025Використання інструментів нейромаркетингу в дослідженні поведінки споживачівШіковець, Катерина Олексіївна; Плотніков, Олександр Володимирович
2015Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладівЖарська, І. О.; Зіньковська, Д. В.
2023Маніпуляції в бізнес-комунікаціяхМішина, К. О.; Гончаренко, І. М.
2016Моделювання поведінки споживачів на ринку послугПічик, К. В.
2023Споживча поведінка: ревіталізація концепції і стрижневі моделіВартанова, О. В.; Цалко, Т. Р.
2022Типізація споживачів на основі дослідження чинників споживчої поведінки майбутніх менеджерівВартанова, О. В.