Просмотр собрания по группе - Авторы Євсейцева, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 67 по 86 из 146 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Особливості використання "правила 4р" при вирішенні проблемних ринкових ситуацій на посередницьких підприємствахЄвсейцева, О. С.; Пустотіна, К. В.
2023Особливості маркетингових стратегій та тактикЄвсейцева, О. С.; Остапець, А. Є.
2015Особливості національного брендингуКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.; Писанець, К. К.
2014Особливості національного брендингуЄвсейцева, О. С.; Кравець, О. О.
2014Особливості проведення промоакційЄвсейцева, О. С.; Глушак, М. Л.
2023Особливості продажів в інтернет-магазинахЄвсейцева, О. С.; Пацьора, М. С.
мар-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
июн-2020Особливості тенденцій конкурентоспроможності товарів та послуг у сфері рекламного бізнесуКременчук, А.; Євсейцева, О. С.
2016Особливості формування конкурентних переваг на ринку освітніх послугЄвсейцева, О. С.; Пустотіна, К. В.
2023Особливості формування маркетингової інформаційної системиЄвсейцева, О. С.; Ванєєв, І. Д.
2011Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємствЄвсейцева, О. С.; Качур, Л. В.
дек-2012Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладахЄвсейцева, О. С.; Ормонов, М. О.
2020Оцінка результативності та ефективності маркетингової діяльностіДяченко, Д. О.; Євсейцева, О. С.
2016Оцінка та прогнозування конкурентних позицій окремих компанійЖуковін, А. І.; Євсейцева, О. С.
2014Паблик рилейшнз як спосіб просування товарівЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2016Поняття та генезис розвитку логістикиШевель, О. А.; Євсейцева, О. С.
2016Порівняльна характеристика основних конкурентних стратегійОгієнко, О. С.; Євсейцева, О. С.
2015Просування вищих навчальних закладів у соціальних мережахЄвсейцева, О. С.
2015Процес розробки та виведення нового товару на ринокЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
окт-2016Психологічні аспекти вивчення поведінки споживачаЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.