Просмотр собрания по группе - Авторы Ніфатова, О. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 46 по 65 из 73 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2018Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємстваНіфатова, О. М.; Пашко, О. В.
2019Стан та тенденції розвитку сучасного підприємництваДенисенко, М. П.; Ольшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Борецька, Н. П.; Мігус, І. П.; Рустамбеков, Гаджиага; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Тітаренко, Г. Б.; Бистряков, І. К.; Воронкова, Т. Є.; Бугас, Валерій Васильович; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Будякова, О. Ю.; Бугас, Василь Валерійович; Толкачева, Е. Г.; Липская, А. О.; Ліщук, В. В.; Клиновий, Д. В.; Петровська, І. О.; Дадашев, Эльмар; Коваль, Я. С.; Бреус, Світлана Василівна; Зимбалевська, Ю. В.; Костинець, Ю. В.; Костинець, В. В.; Ніфатова, О. М.; Крапівіна, Г. О.; Янковець, Т. М.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Шульга, В. М.; Бабіна, Наталія Олександрівна; Натрошвілі, Георгій Робертович; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Предко, І. Ю.; Тітаренко, О. В.; Якушко, П. С.; Григорчук, Д. В.; Кузьменчук, І. В.; Новіков, Д. В.; Мамедова, Егяна
2016Структурне місце бізнес-планування в системі діяльності підприємстваКрощук, М. В.; Ніфатова, О. М.
2018Сучасні тенденції розвитку малого та середнього бізнесуНіфатова, О. М.; Вареник, Д. С.
2018Сучасні інструменти просування продукції у малому бізнесіГаркуша, І. Р.; Ніфатова, О. М.
2018Тенденції розвитку виставкового бізнесу в УкраїніНіфатова, О. М.; Гаркуша, Д. Р.
2016Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.
2018Управління брендом інноваційної продукціїКовалишина, В. В.; Ніфатова, О. М.
2017Управління підприємницькою діяльністю через вдосконалення організаційної структуриНіфатова, О. М.; Ромащенко, М.
2017Управління інноваційними процесами на підприємствіБілоус, В. М.; Ніфатова, О. М.
2017Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управлінняНіфатова, О. М.
2019Формування бренд-капіталу кластерного підприємництва на засадах економіки спільної участіНіфатова, О. М.; Онофрійчук, Я. І.
2017Формування корпоративної культури як основи прийняття управлінських рішеньВащенко, А. А.; Ніфатова, О. М.
2017Формування портфеля управлінських інноваційКотіна, Т.; Ніфатова, О. М.
2019Формування системи дистрибуції алкогольної продукціїНіфатова, О. М.; Носкова, Ю. О.
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2020Франчайзинг як засіб адаптації до нового освітнього середовищаНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.