Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Електронний архів КНУТД
Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 34 по 53 из 99
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2016
Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствах
Чубукова, О. Ю.
;
Яренко, А. В.
2013
Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економіки
Яренко, А. В.
авг-2016
Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємства
Чубукова, О. Ю.
;
Яренко, А. В.
2012
Маркетингове дослідження процесів концентрації на банківському ринку України
Яренко, А. В.
2015
Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України
Яренко, А. В.
;
Писанець, К. К.
;
Рамола, М.-К. П.
2015
Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачів
Яренко, А. В.
;
Гриппа, І. К.
2015
Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світу
Яренко, А. В.
2015
Маркетингові дослідження в діяльності підприємства
Яренко, А. В.
;
Колодяжний, Є. О.
2015
Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовах
Яренко, А. В.
;
Хапіна, О. Ю.
2015
Модель компанії як результат стратегічного планування із використанням методів моделювання
Яренко, А. В.
;
Сиротін, В. Г.
2016
Моделювання асортиментної політики підприємства
Хапіна, О. Ю.
;
Яренко, А. В.
2015
Моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємств
Яренко, А. В.
2013
Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємства
Яренко, А. В.
2016
Моделювання оптимальних каналів розподілу підприємств
Марченко, О. А.
;
Яренко, А. В.
2015
Місце та роль соціопатії у маркетингу
Яренко, А. В.
;
Яренко, Г. О.
2014
Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуття
Яренко, А. В.
;
Карпенко, І. В.
2014
Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілу
Яренко, А. В.
2014
Недоліки застосування маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку України
Яренко, А. В.
;
Дмітрова, М. В.
2015
Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
Яренко, А. В.
дек-2016
Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах
Яренко, А. В.
;
Раллє, Н. В.