Просмотр собрания по группе - Тема digital marketing

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 19 из 19
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
апр-2023Conducting a national digital advertising campaign under conditions of uncertaintyKolesnyk, Bohdan; Zolkover, A.
дек-2020Digital marketing tools in the communication policyLaguta, K. O.; Bilovodska, O. A.
31-июл-2020Digital marketing: background, essence, managementYankovets, T. M.; Vyshnevska, Maryna
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
2019Innovations and digital marketing: current trends of developmentYankovets, Tetiana; Vyshnevska, Maryna
30-сен-2023Measuring digital advertising effectiveness on Facebook as part of a national brand advertising campaignKolesnyk, Bohdan; Kostynets, Iuliia
2019Аналіз ринку авіаперевезень в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Головачов, І. А.
авг-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
апр-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Особливості використання Data Science у сфері бізнесуПономаренко, Ігор Віталійович; Михайлов, І. О.
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Денис Андрійович
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2022Тенденції розвитку цифрового маркетингуСолнцев, С. О.; Жигалкевич, Ж. М.; Залуцький, Р. О.
мар-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
дек-2021Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович