Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 11125 по 11144 из 24391 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Маркетинг у соціальних мережахКовальчук, Ю. С.; Бугас, Валерій Васильович
апр-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2017Маркетинг у сфері виробництва сільськогосподарської продукціїЯловега, Н. І.; Волобуєва, О. В.
2014Маркетинг у сфері транспортних послугКорецький, С. Л.; Моханько, В. Г.
2019Маркетинг як метод управління ефективністю підприємстваВоронкова, Т. Є.; Танцюра (Ємець), А. В.
2017Маркетинг і телекомунікаціїХоменко, О. І.; Кузьменко, Г. В.
2015Маркетинг інновацій на ринку страхових послугДенисенко, М. П.; Коргун, О. П.
2017Маркетинг інновацій у системі міського громадського транспортуБорисова, Т. М.; Крулевський, А. В.
2023Маркетинг інновацій як ключовий чинник конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізаціїТарасенко, І. О.; Мігалатій, О. В.
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2016Маркетингова діяльність підприємств на ринку страхових послугКондратенко, С. О.; Руденко, А. Ю.
2017Маркетингова діяльність підприємстваБондаренко, В. М.; Вірченко, В. А.
2014Маркетингова діяльність туристичної компанії "Аккорд-тур"Лабурцева, О. І.; Туник, О. М.
2017Маркетингова діяльність як складова у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПКЛавренюк, О. І.
2023Маркетингова оцінка розвитку підприємстваШіковець, К. О.; Соляр, Б. В.
2010Маркетингова політика розподіленняЩербак, В. Г.
июн-2023Маркетингова політика стимулювання збуту туристичної кампаніїБунтова, Н. В.; Мудряк, Дарина Олександрівна
2019Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінкиСкрипник, М. І.; Циханівська, А. В.