Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1101-1110 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Дослідження проблем забезпечення якості та конкурентоспроможності продукції легкої промисловостіДибленко, В. І.; Шевченко, О. О.; Заровська, К. А.
2016Роль соціальних мереж у сучасному маркетингуЗинорук, Л. В.; Мурована, Л. В.
2017Бенчмаркінг як засіб підвищення рівня конкурентних переваг вищого навчального закладу на ринку освітніх послугГанущак-Єфіменко, Л. М.; Щербак, В. Г.
2017Особливості розвитку та проблематика сфери кейтерингуЩербак, В. Г.; Кузьменко, Ю. Г.
2017Корпоративна культура сервісного підприємства як фактор його конкурентоспроможностіНіфатова, О. М.; Барбанюк, К. І.
2017Розвиток підприємств сфери послуг, як фактор росту національної економікиДудко, П. М.; Бандура, А. В.
2017Референтні групи з позиції їх впливу на поведінку споживачаКрахмальова, Н. А.; Касьян, А. В.
2017Маркетинговий інструментарій сервісного підприємстваМоргулець, О. Б.; Однолеток, М. І.
2017Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствіДудко, П. М.; Матвійчук, А. О.
2017Управління підприємницькою діяльністю сервісного підприємства на основі розвитку партнерстваКрахмальова, Н. А.; Дідик, О. С.