Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 45 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Теоретико-методичні аспекти оцінювання ефективності управління розвитком готельно-туристичної індустріїКрахмальова, Н. А.; Хмелевська, Л. П.; Шевчук, Ю. А.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіКапустинський, Р. В.; Ніфатова, О. М.
Jun-2019Theoretical and methodical approaches to the definition of marketing risks management concept at industrial enterprisesTkachenko, V.; Kwilinski, A.; Tkachenko, I.; Puzyrova, P.
2018Управління ризиками на прикладі кафе-ресторану "Gorchitsa"Гнатенко, І. А.; Однолеток, М. І.
2019Concept of management and formation of financial potential of cluster unionsPuzyrova, P.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2019Управління інвестиційною діяльністю на підприємствіПузирьова, П. В.; Рудик, Ю. В.
2020Effective strategies for enterprise business process management in rural areasHanushchak-Yefimenko, L. M.
2015Узагальнюючі підходи до оцінки економічної стійкості підприємств легкої промисловостіСемененко, О. В.