Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 155.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Психологічна складова рекламного зверненняМурована, Л. В.
2018Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємстваАреф'єв, С. О.; Прокопенко, Ю. В.
2018Комунікаційний аспект в прямих продажахМурована, Л. В.; Барвінченко, К. В.
2018Economic processes in the safety measurementFedorenko, Valentin; Gryshchenko, Ivan; Bondarenko, Ievgen; Novikova, Olga; Olshanska, Aleksandra; Melnyk, Alona; Voronkova, Tayisiya; Denysenko, Nikolay; Boretskaya, Nataliya; Palytsya, Svyatoslav; Fedorenko, Stanislav; Gryshchenko, Andrey; Shatskaya, Zorina; Kozak, Lyudmyla; Pinchuk, Yurij; Fokina-Mezentseva, Kateryna; Sydorchuk, Orystlava; Breus, Svitlana; Kuznetsova, Anna; Levishchenko, Olena; Pyaskivska, Maria; Budagian, Violetta
2018Роль виставкових технологій при підготовці фахівців у закладах вищої освітиОвчарек, В. Є.; Крахмальова, Н. А.
2018Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторіМурована, Л. В.; Паливода, В. В.
2018Теоретичні аспекти оцінки ефективності управління підприємствомДовбуш, В. І.; Ямбуренко, В. В.
2018Конкурентні переваги ресторанного бізнесуПоляк, О. В.; Шкода, М. С.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.