Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 20.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Інформаційні задачі управління маркетингом в начальному процесі підготовки фахівців з маркетингуЯренко, А. В.
2015Проблеми підвищення інноваційного потенціалу підприємстваЗаріцька, Н. М.; Редько, М. В.
2015Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку УкраїниЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Дослідження моделі семантичної мережі доменного простору потенціалів економічної безпеки підприємствУстенко, С. В.; Іванченко, Н. О.
2015STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингуПодольна, В. В.; Ярошенко, В. А.
2015Управління енергоефективністю підприємстваПронюк, Г. В.
2015Інформаційні системи підтримки прийняття управлінських рішеньГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.
2015Еволюційне моделювання економічних популяційІванченко, Г. Ф.; Бадер, Омар Ахмад Далайін
2015Когнітивні технології в управлінніРаллє, Н. В.
2015Методи оптимізації: основні поняття, класифікаціяГеселева, Н. В.; Лугиня, Р. О.