Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [150] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 150
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Управління організаціями в умовах реалізації концепції "організаційних метафор". Порівняння підходів К. Левіна (1951) та Грейнера (1967)Нертик, О. В.
2016Стратегія фірми і типи стратегій бізнесуКотенко, Я. В.
2016Сучасний стан та проблеми інформаційного маркетингу в УкраїніЗагреба, М. М.
2016Методологія формування та нарощування рівня конкурентоспроможності підприємствЖовновач, Р. І.
2016Система управління організацією в умовах "організаційних метафор": порівняння моделі узгодження Налдера і Тушмана (1997) та “Формули змін” Бекхарда і Харріса (1957)Марущак, А. Ю.
2016Система управління організацією в умовах "організаційних метафор". Порівняння підходів Ф. Гуіяра, Дж. Келлі та Р. Дж. Балока, Д. БаттенаДрагомарецька, А. В.
2016Стан та тенденції розвитку сільських територій Кіровоградської областіГончар, Т. І.; Осадча-Фіц, Л. С.
2016Особливості управління організацією в умовах товарної орієнтації діяльностіБондарєв, В. В.
2016Ретроспектива региональных особенностей торгово-экономических отношений Украины и Республики ЙеменАль-Газали, Амин Сейф Али
2016Some results of the research on mechanism of regulation of public-private partnership in UkraineNabulsi, Hussain Naef
2016To the problem of state regulation of innovative development of the research sector of the higher education system in UkraineHaidoura, Hani Mohammad
2016Forecasting and programming of the social capital of the national economyKanso, Ali Ahmed
2016Методи сегментування як ефективний маркетинговий інструментКоломієць, К. Ю.; Геселева, Н. В.
2016Статистичне дослідження реалізації продукціїКокорева, А. В.; Геселева, Н. В.
2016Роль брендингу у маркетинговій діяльностіКоростинська, Н. Р.; Геселева, Н. В.
2016Система показників ефективності маркетингуМатвеєва, А. Д.; Геселева, Н. В.
2016Способи оцінювання результативності маркетингової діяльностіОлійник, О. С.; Геселева, Н. В.
2016Статистика міграції населення УкраїниТонкошкурова, Н. Ю.; Геселева, Н. В.
2016Статистичне дослідження цінКачур, С. В.; Геселева, Н. В.
2016Оптимізація потоків інформації на підприємствіСмирнова, О. Б.; Геселева, Н. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 150
IV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 4 листопада 2016 року)