Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [150] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 150
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу?Матвеєва, А. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.
2016Особливості брендів-лідерівКачур, С. В.; Євсейцева, О. С.
2016Соціальні мережі та їх значення в маркетингуАсянова, А. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Особливості використання латерального маркетингуМалинка, О. Я.
2016Маркетингова система управління бізнесомКердяк, Т. С.; Устенко, А. О.
2016Обгрунтування проблем оптимального стану складського господарства підприємстваЯренко, А. В.
2016Маркетингова складова в системі управління вищим навчальним закладомТарасенко, О. С.; Грищенко, І. М.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2016Аналіз конкурентного середовища на українському ринку ігристих винЖук, Д. О.; Брайко, М. Г.
2016Аналіз конкурентних сил на ринку ігристих вин УкраїниЩеголькова, А. Є.; Брайко, М. Г.
2016Вибір стратегії розвитку компанії на ринку на прикладі ПрАТ "ОдесаВинПром"Мільчева, В. В.; Голодонюк, О. М.
2016Оцінювання ефективності інноваційної діяльності міжорганізаційного об'єднанняШабан, К. С.; Зозульов, О. В.
2016Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketingРамандаш, Ю. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016PR як засіб формування ідентичності брендуПопков, К. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016"Інтернет-маркетинг" або ведення бізнесу в інтернет-середовищіП'явка, В. Г.; Григоревська, Олена Олександрівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 150
IV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 4 листопада 2016 року)