Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [150] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 150
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Проблемні питання розрахунків електронними грошима в системі дистанційної торгівлі УкраїниСалазкін, С. Л.; Григоревська, Олена Олександрівна
2016Рефлексивне управління асортиментомБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Використання "сарафанного радіо" як елементу маркетингової стратегії просування товаруФедорук, М. О.; Рощіна, Н. В.
2016Особливості маркетингових стратегій малих підприємствБорщенко, О. В.; Рощіна, Н. В.
2016Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингуКоляновська, В. О.; Скрипник, М. І.
2016Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняБурлака, Г. О.; Мардар, М. Р.
2016PR-комунікація: морально-етичний аспектГеселева, К. О.; Грицюта, Н. М.
2016Всебічне дослідження товару методом SWOT-аналізу на прикладі бездріжджового хлібаШтемпель, Т. М.; Мардар, М. Р.
2016Формування інноваційних стратегій підприємства на засадах маркетингуМатвіїва, Л. К.; Денисенко, М. П.
2016Дослідження проблем товарного руху підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
2016Дослідження маркетингової стратегія диференціаціїКрутоус, О. О.; Яренко, А. В.
2016Інтернет-маркетинг як одна із ефективних площадок розвитку бізнесуСавон, М. В.; Шацька, Зорина Ярославівна
2016Алгоритм проведення публічних закупівель у вищих навчальних закладахМурована, Л. В.
2016Сутність та застосування стратегії низьких витрат на підприємствіДідик, Я. В.; Яренко, А. В.
2016SEO-оптимізація як інструмент інтернет-маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Досвід – майбутнє маркетингу (на прикладі Microsoft Corporation)Вартова, М. В.; Яренко, А. В.
2016Ситуаційний підхід до формування стратегії взаємодії промислового підприємства у партнерствахКуваєва, Т. В.
2016Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємстваПархоменко, О. О.; Яренко, А. В.
2016Партизанський маркетинг як інноваційна форма просування товаруСінілкіна, А. В.; Губенко, Л. Д.; Яренко, А. В.
2016Оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваВечтомова, І. І.; Ніценко, В. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 150
IV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 4 листопада 2016 року)