Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23350
Назва: CRM-технології як інструмент управління ВНЗ
Інші назви: CRM-технологии как инструмент управления вузом
CRM-technologies as the instrument of University management
Автори: Папенко, Л. М.
Нишенко, О. В.
Ключові слова: послуги
клієнт
вища освіта
CRM-система
CRM-технології
комунікації
програмне рішення
услуги
клиент
высшее образование
CRM-технологии
коммуникации
программное решение
services
client
higher education
CRM-system
CRM-technologies
communications
software resolve
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Папенко Л. М. CRM-технології як інструмент управління ВНЗ / Л. М. Папенко, О. В. Нишенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2014. – Тематичний випуск: Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 3 жовтня 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 247-252.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні і практичні питання використання CRM-технологій у маркетинговій діяльності вищого навчального закладу. Розкрито сутність та основні теоретичні положення CRM. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні необхідності та ефективності впровадження CRM-системи в діяльність ВНЗ. Результати дослідження за їх практичного використання сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності освітньої установи.
В статье рассматриваются теоретические и практические вопросы использования CRM-технологий в маркетинговой деятельности высшего учебного заведения. Раскрыта сущность и основные теоретические положения CRM. Научная новизна заключается в обосновании необходимости и эффективности внедрения CRM-системы в деятельность вузов. Результаты исследования при их практическом использовании способствуют повышению конкурентоспособности образовательного учреждения.
The theoretical and practical issues of using CRM-technologies in the marketing activities of the University are discussed in this article. The essence and the main theoretical positions of CRM are revealed. The scientific newness consists of substantiation necessity and effectiveness introduction of the CRM-system in universities' activities. The practical using results of the study will promote increase competitive ability in the educational institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23350
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Efect_2014_P247-252.pdf234,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.