Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23818
Название: Туристичне брендування України: обгрунтування поствоєнної моделі
Авторы: Шевчук, С. М.
Вергун, А. М.
Ключевые слова: туристичний бренд
Україна
поствоєнний період
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Шевчук С. М. Туристичне брендування України: обгрунтування поствоєнної моделі / С. М. Шевчук, А. М. Вергун // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 145-147.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23818
Располагается в коллекциях:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
INORKKI_2023_P145-147.pdf268,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.