Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26925
Назва: Організаційні основи туристичної діяльності
Інші назви: Organizational bases of tourist activity
Автори: Пузирьова, П. В.
Дулепко, Максим Олегович
Ключові слова: туризм
туристична діяльність
подорож
інновації
тренди
конкурентне середовище
асортимент
маркетингова стратегія
цифрові інструменти
розвиток
tourism
tourism activity
travel
innovation
trends
competitive environment
assortment
marketing strategy
digital tools
development
Дата публікації: 29-чер-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Дулепко М. О. Організаційні основи туристичної діяльності : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 Туризм / М. О. Дулепко ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. З. Я. Шацька. – Київ : КНУТД, 2024. – 91 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню організаційним основам туристичної діяльності. Було досліджено теоретичні засади організації туристичної діяльності, її сутність та особливості в умовах війни, а також управлінські аспекти та інноваційні тренди в галузі. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності туроператора "Join UP!", вивчено його конкурентне середовище, визначено ключові сильні та слабкі сторони. Обґрунтовано необхідність розширення асортименту туристичних послуг "Join UP!" та запропоновано інноваційні продукти відповідно до змінених потреб споживачів. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії туроператора з акцентом на цифрові інструменти просування та онлайн-продажі. Визначено шляхи підвищення якості обслуговування в "Join UP!" через впровадження систем управління якістю, стандартизацію процесів та розвиток персоналу.
The qualification work is devoted to the study of the organizational foundations of tourism activities. The theoretical foundations of the organization of tourism activities, its essence and features in wartime, as well as management aspects and innovative trends in the industry were studied. An analysis of the financial and economic activities of the tour operator "Join UP!" is carried out, its competitive environment is studied, and its key strengths and weaknesses are identified. The necessity of expanding the range of tourist services of "Join UP!" is substantiated and innovative products are proposed in accordance with the changed needs of consumers. Recommendations for improving the tour operator's marketing strategy with a focus on digital promotion tools and online sales are developed. The ways to improve the quality of service in "Join UP!" through the introduction of quality management systems, standardization of processes and staff development are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26925
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom242_Dulepko_Puzyrova.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.