Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2717
Название: Формування ринку сільськогосподарської продукції в україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу
Авторы: Герасимчук, Н. А.
Горьовий, В. П.
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Герасимчук Н. А. Формування ринку сільськогосподарської продукції в україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу / Н. А. Герасимчук, В. П. Горьовий // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. Економічні науки. — 2011. — Вип. 112. — С. 25-29.
Source: Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. Економічні науки.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються наслідки зміни умов ринку сільськогосподарської продукції та специфіка застосування маркетингових методів забезпечення ефективності діяльності сільськогосподарських виробників. Розглянутий сучасний стан процесів маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств при формуванні ринку продовольчої продукції в Україні.
The auther in the article is considered the results of the changes in agricultural market and pecularities of implementation of marketing methods on effectiveness in activity of agricultural producers. The current situation of forming of marketing of agricultural producers is looked over, as well as forming of food products in Ukraine.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2717
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161026_516.pdf198,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.