Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3207
Название: Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості
Авторы: Євсейцева, О. С.
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості
Source: Євсейцева О. С. Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловості / О. С. Євсейцева // Методологічні основи розвитку постіндустріальної економіки : монографія / за ред. М. П. Денисенка, А. П. Гречан, В. В. Лойко. – Київ : Фітосоціоцентр, 2010. – С. 632-651.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3207
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-306-153-5
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161205_505.pdf1,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.