Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4118
Title: Маркетингові інструменти забезпечення стабільності бізнесу в умовах невизначеності
Authors: Лабурцева, О. І.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Лабурцева О. І. Маркетингові інструменти забезпечення стабільності бізнесу в умовах невизначеності / О. І. Лабурцева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 13.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4118
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P013.pdf185,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.