Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4126
Title: Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільством
Authors: Рамола, М.-К. П.
Яренко, А. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Рамола М.-К. П. Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільством / М.-К. П. Рамола, Яренко А. В. // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 21.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4126
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P021.pdf188,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.