Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4141
Назва: Значення маркетингу на ринку інтелектуальної власності
Автори: Клименко, О. І.
Кулак, Н. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Клименко О. І. Значення маркетингу на ринку інтелектуальної власності / О. І. Клименко, Н. В. Кулак // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 157.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4141
Faculty: Навчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчання
Department: Кафедра приватного та публічного права
Розташовується у зібраннях:Кафедра приватного та публічного права (ППП)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P157.pdf182,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.