Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4170
Title: Вибір стратегії розвитку компанії на ринку на прикладі ПрАТ "ОдесаВинПром"
Authors: Мільчева, В. В.
Голодонюк, О. М.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Мільчева В. В. Вибір стратегії розвитку компанії на ринку на прикладі ПрАТ "ОдесаВинПром" / В. В. Мільчева, О. М. Голодонюк // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 178-179.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4170
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P178-179.pdf172,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.