Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4170
Назва: Вибір стратегії розвитку компанії на ринку на прикладі ПрАТ "ОдесаВинПром"
Автори: Мільчева, В. В.
Голодонюк, О. М.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Мільчева В. В. Вибір стратегії розвитку компанії на ринку на прикладі ПрАТ "ОдесаВинПром" / В. В. Мільчева, О. М. Голодонюк // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 178-179.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4170
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P178-179.pdf172,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.