Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Теоретичні засади подальшого розвитку кредитних відносин в УкраїніІванченко, Н. О.; Шіковець, К. О.
2009Інтелектуальний аналіз даних для вирішення економічних завданьІванченко, Н. О.
2009Обгрунтування інфраструктури логістичного об'єкту в умовах глобалізації економікиЄвсейцева, О. С.
2005Реструктуризація підприємств з позиції маркетингових принципів управлінняЄвсейцева, О. С.
2009Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплінЯренко, А. В.
січ-2003Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимогЄвсейцева, О. С.
січ-2007Прогнозування та профілактика правопорушень на фондовому ринку України як умова його стабільностіАндрущенко, Ігор Григорович; Яренко, А. В.
2006Забезпечення ефективності функціонування підприємств на основі проведення маркетингової діагностикиЄвсейцева, О. С.
2006Особливості гудвілу як нематеріального активу підприємстваПодольна, В. В.
2009Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.