Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 171-180 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
лис-2019Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктівБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
січ-2015Власність держави у процесі реформування економіки УкраїниЧубукова, О. Ю.; Синенко, О. І.
2014Визначення феномену інтелектуального капіталу в інноваційному середовищіЖарінова, А. Г.
2014Вдосконалення механізму ефективного управління туристичної сфери в Черкаській областіБутим, А. С.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
сер-2019The marketing channel structure: A case of chemical industry companyBilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Syhyda, Liubov O.
жов-2019Сутність комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
жов-2019Транспортний потенціал регіональних ринків збуту УкраїниБіловодська, О. А.
10-жов-2019Evaluation of distributors in the process of commercialization of innovative productionBilovodska, Olena
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
гру-2019Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.