Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 271-280 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
лис-2020Чинники формування маркетингових стратегійБіловодська, О. А.; Шебеда, К. В.
гру-2020Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарівБіловодська, О. А.
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів у ЗВОШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2020Implementation of marketing and legal tools in the process of commercialization for innovative products in strategic management and entrepreneurshipBilovodska, Olena; Melnyk, Yuliia; Alenin, Yury; Arkusha, Larysa
жов-2020Оцінювання результативності діяльності служби маркетингуБіловодська, О. А.
2020Аналіз програмно-технічних аспектів створення систем обліку та технологій управління підприємствамиЄвсейцева, О. С.; Синенко, О. І.; Ярема, К. О.
2020Сучасні інструменти майбутнього економістаКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2020Системи управління проектамиКостинець, Ю. В.; Мамедов, Е.; Мамедов, В.; Пховелішвілі, І.
лис-2020Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercializationBilovodska, Olena
2017Сторітеллінг як інструмент PRПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.