Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 451-460 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
28-лют-2023Scientific approaches to the systematization of cost-generating factors in the coordinates of achieving strategic and tactical goals by an enterpriseRadionova, Nataliia; Tarasenko, I. O.; Hryhorevska, O. O.; Sayun, A. O.; Chernysh, Olga
2015Застосування методів маркетингу для підвищення збуту в роздрібних магазинахЯренко, А. В.; Холіна, Ю. Ю.
2015Цікаві факти про логотипи відомих брендівЯренко, А. В.; Матюшенко, К. П.
2015Успішна антикризова PR-кампанія: шприцева паніка навколо PepsiЯренко, А. В.; Плахотнюк, М. С.
2015Засоби підвищення ефективності маркетингової діяльностіГеселева, Н. В.; Верхушина, О. С.
2015Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійГеселева, Н. В.; Толстих, А. В.
2015Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствГеселева, Н. В.; Головань, Х. В.
2015Оптимізація витрат на контекстну рекламуГеселева, Н. В.; Марченко, О. А.
2015Статистичні показники у маркетингуГеселева, Н. В.; Чегренець, Д. В.
2015Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживачаПодольна, В. В.; Бураковець, Е. А.