Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 731-740 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Цифровізація маркетингу в умовах воєнного стануСаюн, А. О.
2022Brand formation to ensure Ukraine's international competitivenessZimbalevska, Yu. V.
лис-2016Аналіз ринку роздрібної торгівліЄвсейцева, О. С.; Кухар, О. С.
кві-2017Організація маркетингових досліджень в банках УкраїниЄвсейцева, О. С.; Мороз, І. О.
жов-2016Психологічні аспекти вивчення поведінки споживачаЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
кві-2017Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваЄвсейцева, О. С.; Зінорук, Л. В.
кві-2017Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Духніч, С. Є.
4-лип-2022Intrinsic motivation of Millennials and Generation Z in the new post-pandemic realityChala, Nina; Poplavska, Oksana; Danylevych, Nataliia; Ievseitseva, Olena; Sova, Roman
2006Забезпечення ефективності функціонування підприємств на основі проведення маркетингової діагностикиЄвсейцева, О. С.
лют-2021Імплементація принципів електронного врядування як основа реформування системи публічного управлінняКасич, Алла Олександрівна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Бреус, Світлана Василівна; Десятник, Б. В.