Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 871-880 зі 966.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
2023Інноваційні підходи у формуванні рекламної стратегії підприємстваВовк, Ю. В.; Квіта, Г. М.
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2015Впровадження Інтернет-технологій як метод підвищення ефективності маркетингової діяльності на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Подгорецька, В. С.
2015Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачівЯренко, А. В.; Гриппа, І. К.
2021Foresight tools to enhance energy efficiency in buildings based on the University energy hubGryshchenko, Ivan; Bebko, S.