Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
Електронний архів КНУТД
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Факультет управління та бізнес-дизайну (ФУБД)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
URI
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
URI
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-10 зі 10.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2020
Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачів
Біловодська, О. А.
жов-2019
Сутність комерціалізації інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
10-жов-2019
Evaluation of distributors in the process of commercialization of innovative production
Bilovodska, Olena
гру-2019
Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
2019
Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
гру-2019
Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
лип-2020
Eco-friendly innovative packaging in trade logistics
Bilovodska, Olena
кві-2020
Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розроблення
Біловодська, О. А.
;
Захарченко, Д. О.
жов-2020
Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвід
Біловодська, О. А.
2021
Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиці
Біловодська, О. А.
Перегляд
Автор
8
Біловодська, О. А.
2
Bilovodska, Olena
1
Захарченко, Д. О.
Тема
5
комерціалізація
4
споживач
3
оцінювання
2
commercialization
2
innovative production
2
дистрибуція
2
инновационная продукция
2
компанія
2
логістичний потенціал
2
регіон
.
далі >
за датою випуску
1
2021
4
2020
5
2019