Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 187.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Особливості Data Science у сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович
окт-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
июн-2020Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalizationBilovodska, Olena; Kulik, Daria
2020Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
окт-2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, І. І.
мая-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
мая-2020Використання чат-боту в Інтернет маркетингуБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
мая-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
мар-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.