Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 956.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
окт-2020Інформаційне забезпечення процесу комерціалізації інноваційних продуктів на основі PESTEL-аналізуБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
2019Характеристика когнітивного компоненту професійної діяльності викладачів спеціальності "Туризм"Костинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
окт-2020Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
ноя-2020Чинники формування маркетингових стратегійБіловодська, О. А.; Шебеда, К. В.
дек-2020Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарівБіловодська, О. А.
ноя-2020Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercializationBilovodska, Olena
2017Особливості поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлюПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Мотивація споживачаПодольна, В. В.; Шнитко, Є.
2017Стимулювання продажу як елемент маркетингової комунікаційної політики підприємстваПодольна, В. В.; Титаренко, С. Ф.
2019Формування інфраструктури комерціалізації результатів наукових досліджень університетівСиненко, О. І.