Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6893
Title: Оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємства
Authors: Ромащенко, В. М.
Issue Date: 2009
Citation: Ромащенко В. М. Оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємства [Текст] / В. М. Ромащенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 4 (48). - C. 122-127.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянуто суть процесу активізації маркетингової діяльності підприємства, основні системи його оцінки, а також представлено приклад оцінки процесу активізації за допомогою однієї з систем.
В статье рассмотрена сущность процесса активизации маркетинговой деятельности предприятия, основные системы его оценки, а также представлен пример оценки процесса активизации при помощи одной из систем.
In the article the essence of activation process of enterprise's marketing activity and main systems of its evaluation are considered; the example of evaluation of activation process with using of one of these systems is also presented.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6893
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V48_P122-127.pdf344,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.