Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6893
Назва: Оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємства
Автори: Ромащенко, В. М.
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Ромащенко В. М. Оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємства [Текст] / В. М. Ромащенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 4 (48). - C. 122-127.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто суть процесу активізації маркетингової діяльності підприємства, основні системи його оцінки, а також представлено приклад оцінки процесу активізації за допомогою однієї з систем.
В статье рассмотрена сущность процесса активизации маркетинговой деятельности предприятия, основные системы его оценки, а также представлен пример оценки процесса активизации при помощи одной из систем.
In the article the essence of activation process of enterprise's marketing activity and main systems of its evaluation are considered; the example of evaluation of activation process with using of one of these systems is also presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6893
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V48_P122-127.pdf344,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.