Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7907
Название: Концепція екологічного маркетингу
Авторы: Сичук, Ю. В.
Бугас, Валерій Васильович
Ключевые слова: концепція екологічного маркетингу
мета та завдання еко-маркетингу
комерційний та некомерційний екологічний маркетинг
тенденції розвитку в сучасній економіці
особливості еко-маркетингу в Україні
еко-івенти
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Сичук Ю. В. Концепція екологічного маркетингу / Ю. В. Сичук ; наук. кер. В. В. Бугас // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). – К. : КНУТД, 2017. – Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. – С. 207-208.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7907
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P207-208.pdf423,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.