Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7907
Title: Концепція екологічного маркетингу
Authors: Сичук, Ю. В.
Бугас, Валерій Васильович
Keywords: концепція екологічного маркетингу
мета та завдання еко-маркетингу
комерційний та некомерційний екологічний маркетинг
тенденції розвитку в сучасній економіці
особливості еко-маркетингу в Україні
еко-івенти
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сичук Ю. В. Концепція екологічного маркетингу / Ю. В. Сичук ; наук. кер. В. В. Бугас // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). – К. : КНУТД, 2017. – Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. – С. 207-208.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7907
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P207-208.pdf423,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.