Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7907
Назва: Концепція екологічного маркетингу
Автори: Сичук, Ю. В.
Бугас, Валерій Васильович
Ключові слова: концепція екологічного маркетингу
мета та завдання еко-маркетингу
комерційний та некомерційний екологічний маркетинг
тенденції розвитку в сучасній економіці
особливості еко-маркетингу в Україні
еко-івенти
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сичук Ю. В. Концепція екологічного маркетингу / Ю. В. Сичук ; наук. кер. В. В. Бугас // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). – К. : КНУТД, 2017. – Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. – С. 207-208.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7907
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P207-208.pdf423,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.