Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : [58] Главная страница коллекции Просмотр статистики

До колекції увійшли дослідження молодих учених з актуальних питань інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні.

Платформа 1. Інноваційний розвиток кластерного підприємництва в Україні: стратегічні орієнтири
Платформа 2. Маркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництва
Платформа 3. Фінансове забезпечення підтримки кластерного підприємництва
Платформа 4. Збільшення ступеня відкритості, прозорості, динамічності знань в умовах розвитку кластерного підприємства
Редакційна колегія:
Ганущак-Єфіменко Л. М., д-р екон. наук, проф.
Щербак В. Г., д-р екон. наук, проф.
Ніфатова О. М., канд. екон. наук, доц.
Шкода М. С., канд. екон. наук, доц.

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 58
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Мотивація персоналу в сучасних умовах підприємництва в УкраїніКоваленко, М. Ю.; Щербак, В. Г.
2018Оптимізація структури капіталу шляхом формування стратегії забезпечення фінансової стійкостіІльїна, А. О.; Шкода, М. С.
2018Використання інноваційних методів в управлінні персоналом організаціїДенисюк, Е. О.; Шкода, М. С.
2018Удосконалення системи матеріального стимулювання працівників-підприємцівГончаренко, І. М.; Шульга, Я. В.
2018Потенціал бізнес-процесу в контексті інноваційного розвитку підприємствВітковський, Ю. П.; Єршова, О. О.
2018Аналіз підходів щодо визначення фінансового механізму підприємстваВасильченко, А. Д.
2018Внедрение инновационных технологий на предприятииАрефьев, С. О.; Чжан, Сюанье
2018Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесуШкода, М. С.; Яковенко, А. О.
2018Теоретичні аспекти політики збуту підприємстваЧу, Хан
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2018Improvement of personnel management systems in transnational corporations under globalization conditionsHoque, MD Riyadul; Shcherbak, V.
2018Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологійОднолеток, М. І.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
2018Управління конкурентоспроможністю підприємствКрахмальова, Н. А.; Марченко, О. В.
2018Hr-бренд: сутність та стан в УкраїніКовалик, Д. В.; Щербак, В. Г.
2018Кластерный маркетинг в инновациях предприятияДудко, П. Н.; Чжао, Цзун
2018Удосконалення системи управління збутом продукції підприємстваГончаренко, І. М.; Є, Цзявей
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 58