Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 691-700 из 725.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїГеселева, Н. В.; Теніщева, Д. О.
2014Матричний аналіз як дієвий інструмент розробки стратегії маркетингуЛойко, В. В.; Крахмальова, Т. А.
2014Система маркетингових Інтернет-дослідженьСазонець, О. М.; Радько, А. О.
2014Національні українські жіночі прикраси як тренд етномаркетингуЛойко, Є. М.; Тиндирика, О. О.
2014Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємстваЛабурцева, О. І.; Мурована, Л. В.
2014Методи аналізу банківських ризиківГеселева, Н. В.; Клименко, Ю. І.
2014Ефективність реклами у Wi-Fi мережахЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2014Стратегічне управління конкурентоспроможністю банківської установиКовальчук, С. В.; Марценюк, М. М.
2014Особливості рекламування на ринку транспортуванняЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2014Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілуХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.