Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Розвиток маркетингу банківської сфери на засадах клієнтоорієнтованого підходуПтащенко, О. В.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва, О. М.; Птащенко, О. В.
2019Концептуальні підходи до визначення сутності поняття "Маркетинговий механізм"Коноваленко, А. С.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
бер-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
бер-2019Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компанійЄвсейцева, О. С.; Волковинська, П. С.
2019International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalizationZyma, O.; Ptashchenko, O. V.; Shevchenko, I.; Afanasieva, O.
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M. S.; Zheltov, E.