Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 691-700 из 725.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
2014Використання нових технологій для маркетингу в туризміКлюха, Н. В.; Клюха, М. В.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2014Бізнес і споживач: хто винен в розриві відносинЄвсейцева, О. С.; Яременко, О. І.
2014Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїГеселева, Н. В.; Теніщева, Д. О.
2014Матричний аналіз як дієвий інструмент розробки стратегії маркетингуЛойко, В. В.; Крахмальова, Т. А.
2014Система маркетингових Інтернет-дослідженьСазонець, О. М.; Радько, А. О.
2014Національні українські жіночі прикраси як тренд етномаркетингуЛойко, Є. М.; Тиндирика, О. О.
2014Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємстваЛабурцева, О. І.; Мурована, Л. В.
2014Методи аналізу банківських ризиківГеселева, Н. В.; Клименко, Ю. І.